Obserwatorzy

niedziela, 10 sierpnia 2014

Portret

Witajcie
Po tak beznadziejnym samopoczuciu, po takich jazdach jakie zafundował mi organizm. Po dzisiejszym stanie przedomdleniowym na wyjeździe, bólu żołądka, kiedy to przestawałam już kontaktować i ledwo trzymałam się na nogach. Udało mi się zapanować nad organizmem i wyciągiem, z rodziną, wjechałam na Czantorię :) 
a tam oczywiście musiałam odwiedzić polskie ptaszyny w Sokolniku :) Stąd portret poniżej :)


Samopoczucie powoli wraca do normy, organizm już nie szaleje, a ja cieszę się zdjęciami jakie dzisiaj powstały :)

2 komentarze:

  1. Oj skąd ja to znam. Ostatnio też nie za dobrze się czuję. zdjęcie jakoś mnie pozytywnie nastraja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony dobrze wiedzieć, że nie jestem sama, z drugiej taki stan zdrowia doprowadza mnie do szału i jestem zmuszona wybrać się do lekarza co by pomógł mi stwierdzić co jest nie tak i jak sobie z tym radzić ;/

      Cieszę się, że moje zdjęcia pozytywnie Cię nastrajają :)

      Usuń