Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

15.03.2015






Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. przedostatnie zdjęcie jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :)
    A jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :)
    A jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bazie ślicznie wyszły :) ja mam problem z uchwyceniem gałązek i listków tak, jak chciałabym, żeby wychodziły na zdjęciach :< podobają mi się te Twoje ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdjęć listków przydaje się obiektyw albo pierścienie do makro :) też miałam problem zrobić dobre zdjęcia, bo wiatr grał na moją niekorzyść :p

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem, świetna robota !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i świetna robota! Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i świetna robota! Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń