Obserwatorzy

sobota, 6 czerwca 2015

06.06.2015 MAKRO












16 komentarzy:

  1. Ciekawe ujęcia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia, ale do ostatniego sie nie przygladalam xD milej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetne zdjęcia, żałuję, że nie mam dobrego aparatu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dłuższy czas miałam średni aparat, ale w końcu udało mi się kupić wymarzoną lustrzankę :) Tobie też tego życzę ! :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, szczególnie pierwsze mi się podoba. Obrabiałaś je w jakimś programie?

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkich widocznych tutaj zdjęć, tylko 3 obrabiane: zdjęcie zboża, maku i to przypominające wyschnięty dmuchawiec, z tym, że pod hasłem obróbka, kryję się tu tylko zmiana kontrastu/balansu bieli, nic więcej :)

      Zdjęcie o które pytasz w ogóle nie było obrabiane :) tylko znak wodny umieszczony :)

      Również pozdrawiam :)

      Ann

      Usuń
  5. Jakie piękne zdjęcia kwiatów! :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne za komentarz :)
      Jeśli podoba Ci się blog to zapraszam do obserwowania :)

      Usuń